Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Reprezentant služieb zákazníkom
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Do nášho kontaktného/call centra hľadáme dynamických ľudí s dobrými komunikačnými a predajnými zručnosťami.Vašou náplňou práce na tejto pozícii bude:
» telefonicky prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov v rámci prichádzajúcich hovorov,
» poskytovať informácie zákazníkom o produktoch a službách našej spoločnosti,
» predávať produkty a služby v súlade s potrebami zákazníka a cieľmi spoločnosti prostredníctvom prichádzajúcich hovorov v rámci telefonického kontaktu,
» realizovať starostlivosť o zákazníkov vo zverenej oblasti,
» evidovať prijaté reklamácie, poskytovať informácie o stave doriešenia reklamácie.
Naštartuj svoju kariéru v Telekome a získaj:
» prácu, ktorá Ťa bude skutočne baviť, istotu a stabilitu v medzinárodnej spoločnosti formujúcej technologické trendy a inovácie,
» praktické skúsenosti v komunikácii a predaji,
» možnosť rozvíjať ďalej svoje zručnosti,
» priateľská tímová atmosféra.
Okrem toho u nás nájdete:
» dôsledné úvodné školenia, ďalší rozvoj a individuálny koučing,
» atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom (Magio TV a internet, mobilný internet a pod...),
» ďalšie finančné a nefinančné benefity, ktoré máte možnosť získať v pravidelných súťažiach (darčekové poukážky, telco produkty, lístky na kultúrne podujatia, zľavy u externých partnerov atď.).
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
1. Septembra 2014Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
Od vhodných uchádzačov očakávame:» výborné komunikačné zručnosti, príjemný hlasový prejav,
» pro-zákaznícka orientácia, orientácia na predaj,
» silné argumentačné zručnosti,
» schopnosť rýchlo si osvojovať nové poznatky a ochota vzdelávať sa,
» zmysel pre tímovú prácu a súťaživosť,
» flexibilita, odolnosť voči stresu a zodpovednosť.
Pracovné skúsenosti v oblasti predaja a komunikácie s klientom prostredníctvom telefónu prípadne priameho kontaktu sú výhodou.
Pozícia je vhodná aj pre absolventov.
PC znalosti:
» znalosť práce s balíkom MS Office - užívateľská úroveň,
» znalosť práce s internetom, MS Outlook - užívateľská úroveň.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom