Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Senior špecialista biznis procesov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    : Samostatne viesť prip. participovať ako interný procesný konzultant, na rôznych celofiremných procesných projektoch zameraných na optimalizáciu a zefektívnovanie makro (biznis) a operatívnych procesov a pracovných postupov
    : Pripravovať návrhy , prezentovať a realizovať procesné zlepšenia vrátane organizačných a systémových zmien ak je nevyhnutné
    : Spolupracovať s manažmentom dotknutých divízií pri návrhoch a realizácii projektových zámerov
    : Čiastočne zabezpečovať funkciu „back-office“ pre team riadenia procesov , ad-hoc support pre ostatných uzivateľov (eg.správa a administrácia ARIS nástrojov)
    : Spoluzodpovedať pri vytvarani konceptu a princípov procesného riadenia (zavádzanie nových procesov, podpora procesných vlastníkov a procesných manažérov),
    : Podporovať zavádzania procesného manažmentu v ST a rozvoja procesného povedomia
    : Samostatne koordinovať realizaciu, zdokumentovanie a prezentaciu optimalizacnych navrhov
    : Vypracovávať pokrocile analyzy súboru kvalitativnych a vykonnostnych ukazovatelov
    : Spravovať procesného modelu spoločnosti a revizia metodiky BPM
    : Komunikovať a spolupracovať so sesterskymi firmami v ramci DTAG skupiny v oblasti iniciativ BPM a kvality


    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    1.12.2014

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    : min. 3-ročná skúsenosť a znalosť na podobnej pozícii
    : abstraktné a analytické myslenie, dôslednosť, flexibilita, iniciatíva, klientská orientácia, riadenie zmien
    : koncepčné myslenie, logické myslenie/schopnosť vidieť súvislosti,
    : organizačné a koordinačné schopnosti
    : lojalita, ochota pracovať so zvýšeným nasadením, orientácia na detail, samostatnosť
    : tvorba biznis procesov, metód a plánovania postupov, znalosť organizácie procesov a informačných väzieb v podniku
    : skúsenosti s projektovým riadením
    : Skúsenosti s prácou v cross funkčnom prostredí, vedenie cross funkčných teamov
    : lné facilitačné schopnosti = identifikovanie businesových požiadaviek a navrhovanie riešení
    : ARIS administrátorské znalosti, programátorské vítané
    : znalosti systémov riadenia alebo kontinualneho zlepsovania (BPR, Six Sigma, EFQM a pod.)
    : Back-up, zálohovanie DB, znalost MS Excel prip. VBA


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!