Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

•Evidencia prijatej a odoslanej korešpondencie.
•Vedenie databázy – získavanie, vkladanie a vyhodnotenie dát týkajúcej sa odpadov.
•Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia, kontrola
•Vystavovanie objednávok.
•Evidencia príjmu a expedície tovaru - CMR, dodacie listy, vážne lístky a iné sprievodné doklady
•Plnenie operatívnych úloh.
•Komunikácia so zahraničnými partnermi.
•Elektronické vedenie knihy jázd
• Podporná činnosť pre konateľov spoločnosti

Benefity a ďalšie výhody:

- práca v mladom kolektíve
- podieľanie sa na celkovom chode a rozvoji spoločnosti
- možnosť osobného a kariérneho rastu
- dynamická práca bez stereotypu

Informácie pre uchádzača:

Pracovník by mal byť administratívne zručný, byť schopný operatívne riešiť situácie, odolný voči stresu, flexibilný.

- komunikatívnosť, spoľahlivosť, zmysel pre detail,
- dbáme na samostatnosť a precíznosť práce
- pracovná doba od 8:30 do 17:00

Prosíme zasielať LEN životopisy, ktoré spĺňajú podmienku min. 1 rok praxe v odpadovom hospodárstve a to na email: email s predmetom "Referent". Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať.

Všeobecne požadované znalosti:

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel – pokročilý
Skladové hospodárstvo, fakturácia – výhodou
Rumunský, maďarský jazyk alebo poľský – výhodou

- Anglický jazyk – aktívny
- vodičské oprávnenie na vedenie motorových vozidiel skupiny B (aktívny vodič)
- min. 1 rok praxe v odpadovom hospodárstve (evidencia, hlásenia, ...)

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Používateľ MS Windows