Asistentka predaja

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bratislava IV - Dlhé Diely
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    dohodou na osobnom pohovore (mzda /hodina + motivačná zložka mzdy % z tržby)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Asistentka predaja - komunikácia so zákazníkmi, prezentácia tovaru v predajni a obsluhovanie zákazníkov, práca s registračnou pokladnicou, starostlivosť o predajňu, administratívna podpora internetového obchodu, príprava zásielok na odoslanie

Benefity a ďalšie výhody:

príjemné, čisté a hravé prostredie, flexibilita pracovného času, možnosť dlhodobej spolupráce

Informácie pre uchádzača:

Práca v príjemnom, čistom a hravom prostredí, flexibilita pracovného času - pracuje sa 20 - 25 hodín týždenne (2 pracovné dni od 10.00 - 18.30 hod., 1 pracovný deň od 14.00 - 18.30 hod., ) podľa dohody aj viac, víkendy voľné. Nejedná sa o krátkodobú brigádu, ale o dlhodobú spoluprácu. V našom tíme radi privítame človeka s chuťou pracovať a ochotou naučiť sa niečo nové, zodpovedného a komunikatívneho s pozitívnym vzťahom k deťom.
Práca na dohodu o brigádnickej práci alebo o vykonaní práce, prípadne živnostenský list, skrátený pracovný úväzok. Prosíme uchádzačov zaslať životopis s fotografiou a krátkou informáciou o sebe. Pozícia je vhodná aj pre externých študentov VŠ, mamičky na RD, osobu so záujmom dlhodobo pracovať na skrátený úväzok, výhodou je štúdium pedagogiky alebo skúsenosť s prácou s deťmi - nie je však podmienkou.

Všeobecne požadované znalosti:

Výborné komunikačné schopnosti, flexibilita, zodpovednosť, precíznosť, ochota učiť sa, chuť a záujem pracovať.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word