Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
startgroup

Recepčná s aktívnym cudzím jazykom pre personálnu agentúru

Start Group s.r.o

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislavský kraj; Bratislava
Bratislava


Pozícia / odvetvie

Administratíva

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Pre našu personálnu agentúru hľadáme sympatickú a príjemnú kolegyňu, ktorá bude mať na starosti administratívnu agendu a organizačný chod Head Office.

Náplň práce :

- Zabezpečovanie administratívnej agendy Head Office, chodu pracovnej kuchynky a zásob HO
- Zabezpečenie nepretržitého fungovania recepcie v pracovných dňoch: 8:00 – 17:00 hod.
- Vedenie pokladne HO (cez systém SAP
- Zabezpečenie občerstvenia návštev a interných pracovníkov podľa potreby
- Zabezpečovanie servisu v súvislosti s priestormi HO /nahlásenie porúch v priestoroch HO/
- Vypracovanie týždenných Sales reportov v programe SAP
- Evidencia motorových vozidiel na intranete, príprava dokumentov pre vodičov motorových vozidiel
- Evidencia a vypracovávanie preberacích/odovzdávacích protokolov a inej dokumentácie
- Zakladanie a archivácia dokumentácie HO podľa pokynov nadriadeného
- Objednávanie kancelárskych a hygienických potrieb a repre
- Evidencia došlej a odoslanej pošty, zabezpečenie odoslania pošty /osobne, poštou alebo iným spôsobom/
- Organizácia firemných akcií
- Vytvorenie a aktualizácia databázy firemných klientov, partnerov (mailing list)
- Evidencia došlých dodacích listov, objednávok, následná a vecná kontrola faktúr podľa pokynov nadriadeného
- Aktívne zapájanie sa do chodu office, návrhy na zlepšenie procesov, úsporných opatrení na znižovanie nákladov - odpredaj nepoužívaného inventáru office


Upresnenie platových podmienok

dohodou

Benefity a ďalšie výhody

- Príjemné pracovné prostredie
- Štandardné firemné benefity
- Firemné akcie, teambuilding
- Zaujímavé finančné ohodnotenie


Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

V prípade, že spĺňate dané požiadavky, pošlite svoj životopis v slovenskom a anglickom, príp. nemeckom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti

- Stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Vysokoškolské vzdelanie I. a II. stupňa
- Aktívna znalosť anglického, príp. nemeckého jazyka nutnosťou
- Praktické skúsenosti na podobnej pozícii veľkou výhodou
- Môže byť aj šikovná absolventka VŠ s praktickými skúsenosťami v administratíve počas VŠ štúdia

- Microsoft Word - pokročilý
- Internet (e-mail, www) - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý

- Vodičský preukaz sk.B

Požiadavky na osobnosť :

- zodpovednosť, precíznosť a svedomitosť
- samostatnosť, príjemné a kultivované vystupovanie, lojálnosť
- analytické a logické myslenie