Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Recepčná s aktívnym cudzím jazykom pre personálnu agentúru
Start Group s.r.oInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pre našu personálnu agentúru hľadáme sympatickú a príjemnú kolegyňu, ktorá bude mať na starosti administratívnu agendu a organizačný chod Head Office.Náplň práce :
- Zabezpečovanie administratívnej agendy Head Office, chodu pracovnej kuchynky a zásob HO
- Zabezpečenie nepretržitého fungovania recepcie v pracovných dňoch: 8:00 – 17:00 hod.
- Vedenie pokladne HO (cez systém SAP
- Zabezpečenie občerstvenia návštev a interných pracovníkov podľa potreby
- Zabezpečovanie servisu v súvislosti s priestormi HO /nahlásenie porúch v priestoroch HO/
- Vypracovanie týždenných Sales reportov v programe SAP
- Evidencia motorových vozidiel na intranete, príprava dokumentov pre vodičov motorových vozidiel
- Evidencia a vypracovávanie preberacích/odovzdávacích protokolov a inej dokumentácie
- Zakladanie a archivácia dokumentácie HO podľa pokynov nadriadeného
- Objednávanie kancelárskych a hygienických potrieb a repre
- Evidencia došlej a odoslanej pošty, zabezpečenie odoslania pošty /osobne, poštou alebo iným spôsobom/
- Organizácia firemných akcií
- Vytvorenie a aktualizácia databázy firemných klientov, partnerov (mailing list)
- Evidencia došlých dodacích listov, objednávok, následná a vecná kontrola faktúr podľa pokynov nadriadeného
- Aktívne zapájanie sa do chodu office, návrhy na zlepšenie procesov, úsporných opatrení na znižovanie nákladov - odpredaj nepoužívaného inventáru office
Upresnenie platových podmienok
dohodouBenefity a ďalšie výhody
- Príjemné pracovné prostredie- Štandardné firemné benefity
- Firemné akcie, teambuilding
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
V prípade, že spĺňate dané požiadavky, pošlite svoj životopis v slovenskom a anglickom, príp. nemeckom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
- Stredoškolské vzdelanie s maturitou- Vysokoškolské vzdelanie I. a II. stupňa
- Aktívna znalosť anglického, príp. nemeckého jazyka nutnosťou
- Praktické skúsenosti na podobnej pozícii veľkou výhodou
- Môže byť aj šikovná absolventka VŠ s praktickými skúsenosťami v administratíve počas VŠ štúdia
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet (e-mail, www) - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Požiadavky na osobnosť :
- zodpovednosť, precíznosť a svedomitosť
- samostatnosť, príjemné a kultivované vystupovanie, lojálnosť
- analytické a logické myslenie