Klientsky poradca - pobočka Žilina

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste




Informácie o pracovnej ponuke


Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Páčilo by sa Vám byť za svoj výkon patrične odmenený?

Do nášho tímu v rámci jednej z najúspešnejších pobočiek Poštovej banky v Žiline hľadáme šikovného a najmä akčného kolegu s OBCHODNÝM zmýšľaním. Hlavnými zložkami náplne práce poradcu sú predaj bankových produktov, komplexná starostlivosť pre klienta a zastupovanie riaditeľa pobočky v prípade jeho neprítomnosti. Poradca taktiež:
* aktívne oslovuje klientov priamo na pobočke Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky,
* poskytuje komplexné poradenstvo, servis a starostlivosť klientom pri výbere produktov a služieb banky
* zastupuje riaditeľa pobočky v prípade jeho neprítomnosti
* pracuje s hotovosťou


Ďalšie informácie o pracovnom mieste


* Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Žilina, Na priekope 19
* Termín nástupu: ihneď/ dohodou
* Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, plný úväzok
* Spôsob odmeňovania: každomesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.


Požadujeme


Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
* prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov alebo služieb
* prax v oblasti bankovníctva/ finančníctva výhodou nie podmienkou
* prax v oblasti telekomunikácií výhodou
* minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
* skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou


Hľadáme


Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
* iniciatívnosť, osobné nasadenie
* výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
* záujem o predaj bankových produktov
* orientácia na dosahovanie výsledkov
* zodpovedný prístup v prípade zastupovania riaditeľa


Ponúkame


Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
* nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (pobočkách)
* podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
* výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
* príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
* 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
* príspevok na regeneráciu a relax
* teambuildingové aktivity
* nadštandardná lekárska starostlivosť
* zľavy u našich partnerov


Informácie o výberovom konaní


Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.


O nás


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Poštová banka je najrýchlejšie rastúcou bankou na slovenskom trhu a potvrdili to aj mimoriadne úspešné roky 2010 a 2011. Nezávislý ekonomický týždenník Trend nás nazval kométou posledných rokov a vďaka dynamickému a skokovému rastu sme taktiež označovaní za tigra slovenského bankového trhu.
Okrem rýchleho rastu a efektívnemu využívaniu trhových príležitostí sa vyznačujeme aj dvomi špecifikami, ktoré sú pre nás kľúčové a strategické.
1.Sme SLOVENSKÁ spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá siaha až do roku 1992.
2.V duchu prakticky najbližšia sme naozaj nablízku už takmer 1 000 000 našich klientov, nielen na 42 vlastných pobočkách, ale vďaka partnerstvu so Slovenskou poštou nás nájdete aj na 1 600 poštách po celom Slovensku.

SKUPINA POŠTOVEJ BANKY
Okrem klasických bankových služieb pôsobí Poštová banka aj na trhu podielových fondov prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Prvej penzijnej správcovskej spoločnosti. V roku 2008 vstúpila Poštová banka aj na poisťovací trh s produktmi Poisťovne Poštovej banky. Začiatkom roku 2010 sme prenikli aj na český bankový trh, kde sme otvorili pobočku Poštovej banky v ČR. Prostredníctvom tejto pobočky chceme využiť skúsenosti a know-how z úspešného pôsobenia na Slovensku a poskytovať aj klientom na českom trhu kvalitné a dostupné produkty a služby. V tom istom roku sme sa rozšírili o ďalšiu dcérsku spoločnosť PB PARTNER. V roku 2011 sme opäť narástli o ďalšie dve dcérske spoločnosti. Stali sme sa stopercentným vlastníkom Dôchodkovej správcovskej spoločnosti Poštovej banky a podarilo sa nám tak doplniť portfólio služieb aj o oblasť dôchodkového sporenia v druhom pilieri dôchodkového zabezpečenia. Vďaka druhej dcérskej spoločnosti POBA Servis zabezpečujeme správu nehnuteľností vo vlastníctve skupiny Poštovej banky a komplexnú činnosť v oblasti facility manažmentu.
Súčasťou našej skupiny je aj Nadácia Poštovej banky, ktorá vznikla v roku 2007 a jej cieľom je podporovať deti a mladých ľudí najmä z detských domovov a sociálne slabších rodín v oblasti: športu, vzdelávania, zdravotníctva a sociálnej pomoci.

ÚSPECHY
Vďaka výborným hospodárskym výsledkom, ale aj atraktívnym produktom získala Poštová banka za posledné roky hneď niekoľko ocenení. V roku 2010 nás prestížny ekonomický magazín The Banker ocenil ako Banku roka a tento titul sa nám podarilo úspešne obhájiť aj v roku 2011.
O kvalite našich produktov svedčia aj jednotlivé ocenenia, ktoré pravidelne získavame v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Medzi dlhodobo úspešné a oceňované produkty patrí Neviazaný termínovaný vklad. ktorý získal opakovanie aj v roku 2012 prvé miesto v kategórii Termínované vklady a Prvý realitný fond dcérskej spoločnosti PPSS získal druhé miesto v kategórií Realitné fondy.

Poštová banka vám ponúkame priestor pre realizáciu vlastných riešení a príležitosť podieľať sa na raste banky. Plochá organizačná štruktúra a otvorená firemná kultúra prináša možnosti na realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim zamestnancom. Našu firemnú kultúru dotvárajú aj naše hodnoty, ktoré stmeľujú celý tím a robia ho odolnejším voči akýmkoľvek neočakávaným situáciám, ale aj voči konkurencii.

1.Jednoduchosť: Snažíme sa robiť veci efektívne a dávať im jasnú a zrozumiteľnú podobu.
2.Kvalita: Sme na seba nároční, aby sme mohli prinášať kvalitu.
3.Otvorenosť: Vzájomne zdieľame informácie, ochotne prijímame podnety na zmeny.
4.Férovosť: Ku všetkému, čo robíme pristupujeme čestne, spravodlivo a zodpovedne.
Naštartujte svoju budúcnosť s nami a staňte sa aj vy súčasťou mladého a dynamického tímu ľudí, ktorý stojí za úspechmi našej banky. Banky, ktorá je svojim klientom najbližšie.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno