Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Channel manager
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Poradenstvo pri riadení predajných kanálov- riešenie medzikanálových konfliktov,
- nastavovanie plánov,
- poradenstvo pri tvorbe propozícii, posúdenie realizovateľnosti navrhovaných propozícií cez jednotlivé predajné kanály, nastavovanie odmien pre nové propozície/produkty
Odmeňovacie schémy/ Komisná schéma a variabilná zložka mzdy
- spolupráca s manažérom plánovania – udržiavanie/revízia uceleného konceptu za všetky predajné kanály (interné aj externé)
- aktívne ovplyvňovanie v spolupráci s oddelením plánovania - efektívne vynakladanie zdrojov na maximalizáciu výnosov a profitability, pravidelný monitoring a nápravné opatrenia pre dodržanie rozpočtového čerpania. Existujúce aj novovznikajúce predajné kanály, predajne aj servisné ciele. Zodpovednosť za správne nastavenie schém.
Pravidelne monitorovanie predajných kanálov
- reportovanie senior manažérovi a navrhovanie nápravných opatrení pre maximalizáciu predajného a servisného výkonu predajného kanálu (výkonnosť, motivácia, riešenie operatívnych problémov..)
Aktívna účasť na transformačných projektoch a projektoch podľa zadania nadriadeného
Poradca za stranu predaja a služieb zákazníkom pre viaceré oddelenia/problematiky (marketing, reporting, kvalita, zriaďovanie služieb, logistika, IT, financie a i.)
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
1.6.2014Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
analytické a koncepčné myslenie, proaktivita a flexibilita, organizačné schopnosti, asertívna komunikáciamin. 5 rokov v oblasti predaja, so zameraním na riadenie alebo podporu predajných kanálov (znalosti v oblasti plánovania, reportingu, analýz a odmeňovania výhodou)
MS Office
Vhodné pre absolventov
ÁnoVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom