Supervízor telefonického centra služieb zákazníkov / Call Centre Supervisor

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- riadiť proces poskytovania a predaja služieb zákazníkom, s cieľom zabezpečiť nepretržitú prevádzku počas prevádzkových hodín v požadovanej kvalite a rozsahu - zodpovedať za dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu a jednotlivcov - viesť a rozvíjať zverený tím operátorov telefonického centra služieb zákazníkov - navrhovať a implementovať riešenia vedúce k zvýšeniu efektivity práce a motivácie operátorov - stanovovať a vyhodnocovať ciele operátorov a identifikovať ich rozvojové potreby - hodnotiť operátorov na základe odposluchov telefonických hovorov a podávať im pravidelnú spätnú väzbu - pravidelne analyzovať a vyhodnocovať výsledky merania kvality a predaja - zúčastňovať sa na interných projektoch

Informácie pre uchádzača:

- minimálne 3 roky praxe v oblasti kontaktných centier - minimálne 2 ročná skúsenosť s vedením tímu - znalosť anglického jazyka - pokročilá znalosť MS Office - užívateľská znalosť aplikácie NICE, IVR - rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti - rozvinuté analytické a logické myslenie - manažérske zručnosti - samostatnosť, zodpovednosť - orientácia na zákazníka a na dosahovanie výsledkov - profesionálne vystupovanie - tímovosť

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word