Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Regionálny supervízor predaja SME

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislavský kraj
    Bratislavský kraj


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Na tejto pozícii budete:
    - Realizovať koncept starostlivosti o pridelené portfólio zákazníkov prostredníctvom siete externých reprezentantov SME v pridelenom regióne.
    - Spolupodielať sa na tvorbe plánov predaja pre SME reprezentantov za príslušný región.
    - Zodpovedať za plnenie stanoveného individuálneho plánu predaja prostredníctvom externých SME reprezentantov.
    - Koordinovať činnosť a rozvíjať obchodnícke zručnosti zverených externých SME reprezentantov.
    - Vykonávať výberové konania na pozíciu externého SME reprezentanta, dohliadať na jeho adaptáciu a vykonávať koučing.
    - Viesť obchodné rokovania spoločne s externými SME reprezentantami.
    - Analyzovať potreby zákazníka, navrhovať a prezentovať komplexné riešenia s cieľom zvýšenia predaja
    - Navrhovať vstupy pre optimalizáciu predajných procesov.
    - Pripravovať podklady pre odmeňovanie externých SME reprezentantov.





    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    1.10.2012

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Iné znalosti

    Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

    Všeobecne požadované znalosti

    Zákaznícka orientácia
    Predajné zručnosti, asertivita, prezentačné zručnosti
    Analytické myslenie
    Flexibilita
    Orientácia na výsledok / cieľ, schopnosť tvoriť priority
    Iniciatíva/proaktivita
    Organizačné a rozhodovacie schopnosti

    - min. 2 roky praxe v oblasti predaja produktov a služieb alebo riešení biznis zákazníkom
    - min 1 rok skúseností v oblasti riadenia predajného tímu




    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!