-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1400 EURZobraziť viac
Výsledná mzda môže byť aj vyššia - v závislosti od skúseností kandidáta !!! -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
• Spracovanie objednávok a výhľadu potrieb
• Zabezpečovanie plánovania údajov a ich interpretovanie (organizovať a zúčastňovať sa plánovacích porád atď.)
• Spolupracovať pri spracovaní technických zmien
• Zabezpečuje a odosiela údaje k vybaveniu zákazky a plánovaniu
• Implementovať cenové zmeny
• Preverenie materiálovej a kapacitnej dostupnosti
• V spolupráci s oddelením kvality zabezpečovať proces reklamácii
• Reporting podľa interných a externých potrieb
• Fakturácia sériových vývozov
• Spoluzodpovednosť za napĺňanie cieľov vyplývajúcich z KPI
• Skúma objednávky (či je dodržaná zmluva a pod.)
• Spracovanie informácii súvisiacich s vykonávaním pracovnej pozície
• Tímová koordinácia
• Starostlivosť o zákazníkov a spätná väzba od zákazníkov
• Riadenie zákazníckeho dopytu za pomoci interných procesov a procedúr
Benefity a ďalšie výhody:
- možnosť navštevovať bezplatné kurzy anglického jazyka v spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- nefinančné benefity - firemný večierok na rôzne témy
- športový deň takisto pre manželov/manželky + deti
- príspevok do III. piliera Stabilita
- možnosť využívať krytú plaváreň zdarma
- príspevok na obedy nad rámec zákona
- každoročné prehodnotenie platu
- mladý kolektív, otvorená komunikácia
- pružný pracovný čas
- kariérny rast
Informácie pre uchádzača:
Prosím zasielať životopis v ANGLICKOM JAZYKU.
Všeobecne požadované znalosti:
• Znalosť ERP systému, vývoj EMS, zmluvné právo ( výhodou)
• MS Office pokročilý
• Vyjednávanie, organizačné zručnosti, rozhodovacie zručnosti
• Odolnosť voči stresu, zodpovednosť, pripravenosť na riziko, asertívny prístup k riešenie problémov
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Informácie o spoločnosti
Charakteristika spoločnosti:
Vitajte v TALENT SOLUTIONS! Sme jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi a patríme medzi TOP 3 personálne spoločnosti na Slovensku. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je TALENT SOLUTIONS tým správnym partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom Slovensku. Na trhu pôsobíme už viac ako 21 rokov.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov. Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a našim partnerom talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperitu spoločností.
Naše pobočky na Slovensku poskytujú kompletnú paletu služieb, ktorých rozsah upravíme podľa Vašich aktuálnych potrieb. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce. Povesť spoločnosti a jej dobré meno sú pre nás zaväzujúce: podnikanie v súlade s platnou legislatívou je pre nás samozrejmosťou.
Naším cieľom je poskytovať Vám komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov a flexibilne riešiť Vaše potreby. Kvalita našich služieb je garantovaná certifikátom ISO 9002.
TALENT SOLUTIONS hľadá svojim kandidátom uplatnenie šité na mieru. Máme potrebné schopnosti a vedomosti na vyvíjanie stratégií na najvyššej úrovni v oblasti ľudských zdrojov.
Oblasť pôsobenia:
Činnosti agentúr sprostredkujúcich zamestnanie na dobu určitú
Kontaktné údaje:
Marcela Fabšíková
Einsteinova 19, Bratislava, 85101, Slovenská republika
Dátum zverejnenia: 02.05.2024